مانیسمان آلیاژی
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

مانیسمان آلیاژی

همچنین لوله مانیسمان ST52 که در واقع ST نشان دهنده ی استاندارد این نوع لوله آلیاژی میباشد را میتوانیم به شما عزیزان ارائه دهیم این استاندارد از جمله بهترین و با کیفیت ترین استاندارد های لوله های آلیاژی مانیسمان میباشد. همچنین لوله های آلیاژی مانیسمان CK نیز که ساخت کشور های روسیه و اروپایی میباشند نیز عرضه میشود که تمامی اقلام دارای شناسنامه های معتبر میباشند.

ویژگی های انواع لوله آلیاژی

لوله آلیاژی و میلیمتری ضخیم A335 تا P11 دارای تحمل دمای بالایی هستند و در مقابل دماهای ۴۰۰ تا ۴۷۰ درجه مقاومت دارند اما در لوله آلیاژی و میلیمتری ضخیم در محدوده A335 تا P22 میزان مقومت در برابر حرارت بالا رفته است و لوله آلیاژی و میلیمتری ضخیم توانایی پایداری در مقابل درجه حرارت های بین ۵۵۰ تا ۴۸۰ را دارا میباشند.
و لوله آلیاژی و میلیمتری ضخیم که دارای استاندارد های A335 تا P92 هستند تا ۵۶۰ درجه حرارت را میتوانند مقاومت از خود نشان دهند و میتوان گفت که بالاترین میزان مقاومت را دارا میباشند.

ویژگی های لوله های آتشخوار ST35.8

همچنین درجه حرارتی که این لوله ها قابلیت تحمل  را دارند ۴۵۰ درجه سانتی گراد میباشد و فشار مایعی که میتواند مقاومت از خودشان نشان دهند حدود ۳۲ اتمسفر میباشد که البته این عدد برای لوله هایی میباشد که دارای قطر ۶۴ ودارای استاندارد DIN2448 میباشند هستند و فشار ۸۰ اتمسفر هم برای لوله آلیاژی و میلیمتری با ضخامت کمتر میباشد که در صورتی که این لوله های الیاژی نیاز به عملیات جوشکاری داشته باشند و تحت عملیات جوشکاری قرار گرفته باشند بعد از عملیات جوشکاری در رنج درجه حرارتی ۵۲۰ تا ۶۰۰ درجه به مدت ۱۵ دقیقه مورد حرارت و یا به بیانی تحت حرارت قرار میگیرند تا معیار مناسب استاندارد های لازم را کسب نماید.

مهم ترین کاربرد لوله آلیاژی و میلیمتری ضخیم

از جمله کاربردهای متدوال این نوع لوله برای ساخت دیگ های بخار مبدل حرارتی و منبع هایی که تحت فشار هستند میباشد و در هر منبعی که تحت حرارت های بالا و فشار بالا باشند از این لوله های آلیاژی استفاده میشود.

منبع: فولاد بازار




:: موضوعات مرتبط: عمران , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: